سخن روز /
تشریح شعار سال و تاکید بر حضور در انتخابات در جمع اعضا اتحادیه شرکتهای کشاورزی دامداران استان البرز
1403/02/19

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان البرز:نشست تخصصی با هدف تبیین شعار سال و اجرای آن در تمامی تشکلهای تحت پوشش در محل سالن جلسات اتحادیه دامداران استان با حضور مدیرواعضای تشکلهای اتحادیه برگزار گردید.

ابتدا مدیر استان از هیات مدیره ومدیرعامل اتحادیه که برای پیشرفت وتوسعه اتحادیه تلاش نمودند تقدیروتشکر نموده ودر ادامه افزود: تشکلهای استان البرز با مشارکت بیشتر اعضا و باحمایت ،مساعدت سازمان میتواننددر سایه همدلی ومجاهدت پیشرفت نمایندواین چیزی نیست جز روح مقدس تعاون ،در واقع تحقق شعار سال در شبکه تعاونیها(جهش تولید با مشارکت مردم)یعنی همان تعاون ،همدلی که همه ما باید نهایت تلاش خود را بعمل آوریم تا ضمن جلب نظر مسئولین ذیربط به سوی تعاون در راه رسیدن به اهداف ازپیش تعیین شده خود موفق شویم.

ایشان تصریح نمود:سازمان مرکزی هفت گام وبرنامه را برای سال آتی ترسیم نموده اند که بحث زنجیره تخصصی تولید یکی از برنامه های ما وسازمان مرکزی است که در اولویت می باشد و بایستی به سمت و سویی حرکت کنیم تا بتوانیم زنجیره ها را تکمیل نموده و سکان بخش کشاورزی را در دست بگیریم و لازمه این امر مهم این است که تلاش کنیم تا توانمندیهایمان را در تمامی عرصه های بخش کشاورزی افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه معنی تعاون را اتحادیه دامداران واقعا عملیاتی نموده و با اعضا و ارکان تشریک مساعی نمودند تا این وظیفه را به نحو شایسته وبایسته انجام دهند تقدیر و تشکر ویژه ای نمود.

مصدقی درخاتمه از تمامی اعضا و ارکان تشکلهای تحت پوشش خواستند تا در انتخایات 21 اردیبهشت مجلس شورای اسلامی که در شهرستانهای کرج، فردیس ، اشتهارد برگزار می شود شرکت و برای تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

تعداد مشاهده خبر43 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal